Home » , , » Shedding light - Cahaya Charla Angeline Hultmann

Shedding light - Cahaya Charla Angeline Hultmann

Cahaya Charla Angeline Hultmann
puisi bahasa inggris 

When I gaze upon your soul,
I see your spirits light.
It's good to know you're friend not foe,
for it shines so bright.
A gift from the Almighty, so precious, so
rich to behold.
An original, a gem, grandness, full of
infinite knowledge untold.
It is my blessing, I've been waiting for
since time of old.
A blessing that's better than any man's gold.
I praise the Alpha, Omega for allowing
me to see.
This beautiful rich light that all can
wish to be.
Love so pure, true unspoiled.
I'm thankful that I'm blessed to know
your smile.
It brings me to my knees seeing you
change your life for me.
Thank you Jesus, praise be.
Thank you ever so much for loving me.


Saat aku menatap jiwamu,
Aku melihat rohmu ringan.
Senang mengetahui bahwa Anda bukan teman,
untuk itu bersinar begitu terang.
Hadiah dari Yang Maha Kuasa, sangat berharga
kaya untuk dilihat.
Asli, permata, kebesaran, penuh
pengetahuan tak terbatas tak terhitung
Ini adalah restu saya, saya sudah menunggunya
sejak zaman dahulu.
Sebuah berkat yang lebih baik dari emas seseorang.
Saya memuji Alpha, Omega yang memungkinkan
saya lihat.
Cahaya kaya indah inilah yang bisa dilakukan semua
ingin menjadi
Cinta itu murni, murni murni.
Saya bersyukur bahwa saya diberkati untuk tahu
Senyum Anda.
Ini membuatku berlutut melihatmu
ubah hidupmu untukku
Terima kasih Yesus, pujilah.
Terima kasih banyak telah mencintaiku. 
Thanks for reading Shedding light - Cahaya Charla Angeline Hultmann

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »