Home » , , , » Puisi cinta - Anticipations

Puisi cinta - Anticipations


puisi motivasi
I anticipate anticipation's arrival
Again she will visit me tonight
I lay restless cause last nights memory of you
Remains in my mind
My dreams are of your sway
My dreams are of your beauty
My nightmares are of you not returning
Come back
I anticipate your arrival
Turn restless sleep
Into comatose dreams
I anticipate your arrival
Make love to me deep in the sheets
Envelop my soul in your bossom
Comfort me with your warmth
I anticipate your arrival
Lay with me and cuddle my thoughts
Until sleep invades
Subject my soul to search no more
You have arrived with anticipation of your own
We lay
Wrapped in each others glow
Anticipating tomorrow.



Saya mengantisipasi kedatangan antisipasi
Sekali lagi dia akan mengunjungiku malam ini
Aku berbaring gelisah karena kenangan malam terakhirmu
Masih ada dalam pikiranku
Mimpiku adalah goyanganmu
Mimpiku adalah kecantikanmu
Mimpi buruk saya adalah Anda tidak kembali
Kembali
Saya mengantisipasi kedatangan anda
Putar gelisah tidur
Ke dalam mimpi koma
Saya mengantisipasi kedatangan anda
Cintailah aku di dalam lembaran
Bukalah jiwaku di bossom mu
Comfort saya dengan kehangatan Anda
Saya mengantisipasi kedatangan anda
Berbaringlah dengan saya dan memeluk pikiran saya
Sampai tidur menyerbu
Perintahkan jiwaku untuk tidak mencari lagi
Anda telah sampai dengan antisipasi Anda sendiri
Kami berbaring
Berbalut satu sama lain bersinar
Mengantisipasi besok
 

Thanks for reading Puisi cinta - Anticipations

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »