Home » » KEMBALILAH SAHABAT

KEMBALILAH SAHABAT



Allah Temukan Kita Untuk Bercinta,
Kerana Mata Yang Melihat,
Terus Jatuh Hati Nak Rapat,
Bukan Kerana Rupa Atau Darjat,
Dengan Niat Hanya Sebagai Sahabat,

Semakin Hari Kita Makin Erat,
Tak Jumpa Sehari, Rindu Melarat,
Dilayan Mesra Walau Penat,
Kerana Nikmat Jarang Mendapat,
Engkaulah Sahabat Dunia Akhirat.

Telatah Dan Kerenahmu Cipta Kenangan,
Bersamamu Ada Jua Tangisan,
Kongsi Rahsia Dan Cerita Angan,
Setiap Masa Berlalu Sampai Tak Perasan,
Engkaulah Sahabat, Bukan Kawan.

Tiba Masa Kita Bawa Haluan,
Aku Masih Seperti Dulu,
Tapi Engkau Tak Lagi Begitu,
Bila Jauh, Engkau Sibuk Tak Menentu,
Kawan Kau Pun Dah Beribu,
Sijil Pun Dah Berbuku,
Aku Mula Diam Membisu,
Tiap Masa Aku Ikuti Tiap Pergerakanmu,
Kerana Engkau Sentiasa Di Hatiku,
Ku Harap Engkau Baca Nukilanku,
Bila Engkau Pegang Bintang Di Angkasa,
Jangan Lupa Rumput Yang Kita Pijak Sama,
Bila Engkau Berjaya, Aku Sambut Gembira,
Tapi Ingat Sahabat, Bila Engkau Sedih dan Berduka,
Ambilah Bahuku Percuma...

Aku Sayang Padamu,
Jujur Dari Hatiku,
Aku Sanjung Kamu,
Rindu Kita Seperti Dulu,
Kembalilah Sebelum Mata Terpejam,
Nafas Dan Jantung Terhenti,
Kerna Di Negeri Abadi,
Belum Tentu Kita Bersua Lagi.
Thanks for reading KEMBALILAH SAHABAT

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »